duminică, 14 iunie 2009

Primul strigăt

Sunt o exagerare, o ură acidă, un "eu" care nu prea permite niciun "tu" lângă. Un goth cinic care scuipă orice regulă şi nu-nţelege normalul, pe care îl iubiţi dar nici măcar nu-l puteţi defini. Un lup singuratic, care, deşi alfa, părăseşte haita şi omoară turma, orice turmă. Sunt puiul de vultur care învaţă să zboare şi să vâneze. Nu scriu pentru prieteni sau trafic, ci pentru mine. Sunt o exagerare a unui gând de-a alege pilula roşie.

Poate banal în exterior*, aici** sfidez normalul. Prins fizic într-un burg, un urban pervers, dar cu gândul departe. Conştiinţa mea e o alcoolică ce zace şi uită să-şi facă treaba.
Profet stricat.
___________________
exterior = lumea reală sau aparenţa
aici = blogul, internetul sau gândul lisergic. lumea prin ochii mei

post scriptum: nu te aştepta la nimic, niciodată. dacă aş fi un cuvânt aş fi o insultă gravă

14 comentarii:

  1. Dude, scrii bine. Keep up the good work!

    RăspundețiȘtergere
  2. dude, te mai astept atunci. thanks :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Pune si tu optiunea sa poti comenta cu nickname si url.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi ca ma aflu si eu printre suckeri. ;)
    Scrii bine, zic, continua.
    Vacanta/bafta placuta.

    RăspundețiȘtergere
  5. @dinozaura: pff.. nu trebuie sa te simti jignita pentru faza cu "suckeri". am un aproape-tic verbal la faza cu suckeri. sper ca ai dreptate la a doua faza, eu incerc. oricum multumesc. si merci la fel pt urare.

    ca fapt divers, personal nu cunosc nici macar o singura persoana din blogrollul meu. sunt alese cateva bloguri pe care le urmaresc de ceva timp. poate vei afla de ce, blogul e oarecum un experiment. fiind singura persoana din grupul meu de prieteni care nu avea blog, mi l-am facut ca sa vad daca as putea sa interactionez cu ei mai tarziu si sa vad daca isi dau seama cine sunt de fapt.

    RăspundețiȘtergere
  6. interesanta idee, am si eu un "proiect" asemanator. Si nu, nu m-am simtit nici un pic jignita, chiar imi place ideea de suckers... of attention? sau ceva.
    ma rog, bafta in continuare! (totusi nu te lua dupa prieteni, daca e)

    RăspundețiȘtergere
  7. nu m-am luat dupa prieteni, e o cu totul alta poveste. :) ia-o ca pe un exercitiu de persuasiune. bafta si tie.

    RăspundețiȘtergere
  8. (pentru ca nu exista o pagina gen 'about me', indraznesc sa ma exprim aici)
    deci multumeesc bre LSD pentru referinta :), si atat, ca sa nu para prea cheesy, mai ales ca pari a fi mascul :D

    RăspundețiȘtergere
  9. pai.. n-ai pentru ce! chiar imi plac produsele si s-ar putea sa comand.. for someone special :D ar fi o mica problema faptul ca nu prea sunt din craiova :-s

    RăspundețiȘtergere
  10. one question: exista o chestie la wordpress care sa te anunte cand cineva te pune in blogroll? ca e dubios.. nu am anuntat pe absolut nimeni de blogul asta si nu esti singura care m-a gasit fara sa las vreun indiciu

    RăspundețiȘtergere
  11. paai
    1. se rezolva prin colet postal, si se adauga o taxa de vro 6 lei, sau , daca mai vii prin craiova ( ca am vazut ca ai mai fost) ne intalnim
    2. da, wordpress e mai smecher - arata ce linkuri trimit catre blog :D . dar nu te lasa pacalit, are si lipsuri mari
    3. cum ai aflat de noi ? ;))

    RăspundețiȘtergere
  12. 1. nu va trebui, sunt din craiova. am mintit in comentariul ala ca sa mentin iluzia ca blogul e al unui tip din bucuresti
    2. ...
    3. am mai facut comanda defapt :> si am fost foarte multumit de rezultat

    RăspundețiȘtergere