vineri, 26 iunie 2009

Cărţile pe faţă

Acuma sincer, iniţial blogul ăsta a fost făcut ca să păcălesc câteva persoane. Nu sunt rockerul George din micul Paris cu părinţii divorţaţi şi n-am nicio surioară Alexia. Păcat! Dar asta nu înseamnă că totul e un căcat şi că o să renunţ la blog. George e un alter-ego, un personaj creat din propria imaginaţie, genul de om care răzbate în ciuda greutăţilor, tipul ăla cu o carismă aparte.

Acu ţin să-mi cer scuze anumitor persoane pe care le-am minţit (n-am făcut-o din răutate, nici pentru amuzamentul meu, am luat-o ca pe un exerciţiu de persuasiune): Unravel, Nix şi într-o oarecare măsură Oa-na.

Dar n-o să renunţ la acest George, tipul ăsta care cică a scris aici. Va mai scrie (ca şi cum aş avea două personalităţi, which is a little sick, I guess). Mă voi folosi ca să evadez uneori din această viaţă imperfectă, uneori patetică, pentru a pătrunde în universul în care mă simt puternic.

În cazul în care nu scriu în van şi sunt persoane care citesc asta, sunt www.cityindust.wordpress.com . Dar prefer să scriu aici, am observat că mă prinde locul :)
Au revoir deocamdată!
Ps: Special thanks to Deiuţ (pentru că m-ai convins să scriu şi m-ai inspirat).

5 comentarii: